wtorek, 9 lipca 2013

Lody rafaello, bez maszynki, czteroskładnikowe!


Kremówka, słodzone zagęszczone mleko, wiórki kokosowe i płatki migdałowe, to wszystko, czego Ci potrzeba, by przygotować te lody. Zajmie Ci to tylko 5 minut! :)




Lody rafaello

2/3 szklanki kremówki
tubka mleka słodzonego zagęszczonego
50g wiórek kokosowych (są bardzo wyczuwalne, można zmniejszyć ilość)
50g płatków migdałowych

Płatki posiekaj.
Kremówkę ubij na sztywno, następnie wymieszaj z mlekiem i delikatnie wmieszaj wiórki oraz migdały. Wstaw do zamrażarki na kilka godzin i gotowe!

......................................................................................

Byłam niewidzialna,
przepełniona chorą melancholią,
moje myśli były nieuporządkowane,
nie wiedziałam czego chcę od życia,
teraz...

Teraz zdaje się, że wiem to, co powinnam wiedzieć. Jestem po niezbędnym remoncie, dokonuję ostatnie poprawki, lecz jeszcze dylematuję, jeżeli o nie chodzi.
Jeśli nie wiecie, co zrobić, by faktycznie "zacząć żyć od nowa", odetnijcie się od codzienności, ucieknijcie od niej. Wiem, wiem, nie każdy może, ale w moim przypadku, w połowie maja, stało się tak, że złamałam kręgosłup, więc tego czasu na regenerowanie się miałam sporo.
A zmieniło się prawie wszystko.

Teraz mam koszyk pełen pomysłów związanych z jagodami, których w pobliskim lesie mam pod dostatkiem. Czekam, aż dojrzeją jeżyny, śliwki i porzeczki, a maliny stanieją.

Myślę pozytywnie, może to przez morze, przez zachody słońca i czasem wschody, a może to przez kogoś?

Pozdrawiam,
[muffinka.]
 

5 komentarzy:

Ania pisze...

Już dodaję do ulubionych i wypróbuję na pewno!

zufik pisze...

Ciekawa konsystencja, skoro tak szybko je się robi to zapisuję :)

Maggie pisze...

A wiesz, ze mam wszystkie skladniki w domu? Musze tylko sprawdzic, czy miejsca w zamrazarce starczy - jesli tak, to zrobie dzisiaj :)

Kamciss pisze...

Mega lody! :)

Sugar Plum Fairy pisze...

Ten przepis to czysty geniusz ;o

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...