czwartek, 5 stycznia 2012

Pierwsze urodziny bloga!!!


5 stycznia 2011 roku powstał ten blog. Pomysł zrodził się przy oglądaniu strony White Plate. Pomyślałam, że podzielę i ja chcę się dzielić z Wami moją pasją.

Ostatnimi czasy jest naprawdę dobrze. Posty wstawiam często. Zdjęcia są lepszej jakości. Przepisy są już tworzone od podstaw przeze mnie. I blog wygląda coraz lepiej!

Gdybym nie prowadziła tego bloga...
To nie byłabym aż tak szczęśliwa, jak jestem. Uwielbiam spoglądać na statystyki, czytać komentarze jakie piszecie.
Nie miałabym z kim dzielić się moimi przepisami. Nie miałabym szans na pokazanie się, rozwinięcie swoich zdolności kulinarnych, dzięki współpracy z różnymi stronami.

Dziękuję Wam, że ze mną jesteście, że jest Was coraz więcej. Mam nadzieję, że nie nadejdzie dzień, że powiem "Koniec z blogiem", "Koniec z kuchnią".

Narazie mam 15 lat, uczę się i jestem wiecznie zabiegana,
lecz bloga stawiam na jednym z pierwszych miejsc.
Pragnę, żeby było Was jeszcze więcej i żeby ta strona nie zamieniła się w komercyjnego bloga z choćby jedną reklamą w pasku bocznym czy dolnym. Marzę o założeniu kawiarni z niepowtarzalnym klimatem i oryginalnymi potrawami.

Pozdrawiam,
Weronika

16 komentarzy:

Ona pisze...

Nooo! Pięknie! Gratuluję cudnej rocznicy! Tak trzymaj!

Asia pisze...

oj to super. gratuluje urodzin pierwszych :D:D :) oby jak najwiecej ich było:(

Siaśka pisze...

:D Obyś blogowała dalej!!

Anonimowy pisze...

kolejnych życzę;D!

www.madallens.blogspot.com

slyvvia pisze...

Życzę mnóstwa kolejnych pomysłów :)

chantel pisze...

gratuluję i życzę wytrwałości :)

Dusia pisze...

wszsytkiego dobrego:)

Holga pisze...

Oby blogowanie i gotowanie sprawiało Ci taką samą radość jak dotychczas.
:)

burczymiwbrzuchu pisze...

Najlepszego dla Ciebie i bloga! :)

muffinka pisze...

dzięki dzieczyny!
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się tylu życzeń. Fajnie, że we mnie wierzycie!

gorąco pozdrawiam!

Unknown pisze...

Gratuluję rocznicy :) Prowadzenie bloga rzeczywiście jest ekscytujące. Swój założyłam niecały miesiąc temu i od tamtej pory niemal ciągle myślę nad kolejnymi wpisami.
Pozdrawiam :)

Piegus pisze...

Gratulacje! ;-) i życzę kolejnych wspaniałych inspiracji i ich realizacji na blogu! ;-) sama zaczęłam nie tak dawno ... i wiem ,że to bardzo wciągające zajęcie ;-) i mobilizuje jeszcze bardziej do nieustannych odkryć i eksperymentów! czego Ci zycze w Nowym Roku! Pozdrowienia!

Anonimowy pisze...

Gratulacje i najlepsze życzenia urodzinowe! Imponujesz mi swoimi umiejętnościami, zarówno kulinarnymi jak i fotograficznymi! Tak trzymaj! Pzdr i życzę dalszych sukcesów oraz wiele dobrej zabawy przy blogowaniu Aniado
Ps. Bardzo fajnie, że pomyślałaś o dopisywaniu "zamienników" składników, które są niezbędne do danego przepisu!

Kasia_S pisze...

Wszystkiego najsmaczniejszego i jeszcze wielu takich blogowych urodzin:)
A ja przegapiłam pierwsze ur mojego bloga taka rozdziawa ze mnie:p

K. pisze...

oby więcej potraw i zdjęć Tobie wychodziło, inni czerpią teraz inspiracje z Twojego bloga.

Anonimowy pisze...

Today is good indisposed, isn't it?

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...