środa, 27 listopada 2013

Sernik z białą czekoladą, żurawiną i czekoladowym ganache.




Sernik z białą czekoladą, żurawiną i czekoladowym ganache
(tortownica o średnicy 16-18cm)

szklanka herbatników
2 łyżki masła

250g serka mascarpone
jajko
40g brązowego cukru
cukier waniliowy
50g białej czekolady
50g żurawiny suszonej

100g gorzkiej czekolady
1/2 szklanki kremówki

Herbatniki zmiksuj na pył, masło rozpuść, zmieszaj składniki. Tortownicę spryskaj tłuszczem w sprayu lub wysmaruj masłem. Wyłóż masę ciasteczkową i ugnieć.
Mascarpone zmiksuj z jajkiem i cukrami. Czekoladę rozpuść w kąpieli wodnej. Dodaj do masy serowej wraz z żurawiną. Wylej na spód, wyrównaj i piecz 40-50 minut w 160 stopniach.
Ostudź w uchylonym piekarniku.
Kremówkę podgrzej i zalej nią czekoladę połamaną w kostkę. Wymieszaj, delikatnie ostudź i rozprowadź na serniku. Schowaj do lodówki. :)



......................................................................................................................

Chciałabym usunąć chmury z mojego życia, które przysłaniają mi tęczę, ostatnio pojawiają się coraz częściej. Niestety są składnikiem pogody, a tęcza widnieć nieustannie nie może.

Gdy wczoraj spadł pierwszy śnieg, otulił moje miasto, wszystkie moje smutki nagle zniknęły. Przed szkołą ktoś nucił Let it snow, poleciały w górę pierwsze śnieżki, wyciągam z szafy grube rękawiczki.

Jest wiele rzeczy, których nie rozumiem.

Pozdrawiam,
[muffinka.]

4 komentarze:

Aurora pisze...

I pozostaw je niezrozumiałym. Ciesz się śniegiem i sernikiem. Ile wlezie :)

whiness pisze...

Polewa tego sernika przykuła moją uwagę na dobrą minutę. Musi smakować fenomenalnie.

Czasem to niezrozumienie nie jest takie złe, a czasem - czasem trzeba je znieśc i przeczekać. Byle się nie załamać.

Natalie pisze...

Ta polewa ! Cudowności :)

Angie pisze...

Ta polewa wygląda cudownie<3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...