czwartek, 21 listopada 2013

Ciastka z CHIPSAMI, nieziemsko pyszne!


Porządnie chrupiące, z nutką wanilii, maślane ciastka wypełnione solonymi chipsami, które idealnie się przeplatają z brązowym i trzcinowym cukrem.

 

Waniliowe ciastka z chipsami

200g masła
1/2 szklanki brązowego cukru
opakowanie cukru z prawdziwą wanilią i nutą kardamonu

szczypta soli
2 szklanki mąki pszennej (część zastąpiłam pełnoziarnistą)
łyżeczka proszku do pieczenia
szklanka pokruszonych solonych chipsów (najlepiej Lay's)
3 łyżki śmietany

1/3 szklanki cukru trzcinowego
1/3 szklanki pokruszonych chipsów

Masło utrzyj z cukrami na puszystą masę, połącz z mąką, solą, proszkiem, chipsami i śmietaną. Przygotuj dwie blachy, wyłóż je papierem do piecznia. Odrywaj kawałki ciasta, formuj kulkę i rozpłaszczaj w dłoniach. Układaj na blasze w odstępach.
Piecz w 180 stopniach przez 15-20 minut.
...........................................................................................


Dni robią się coraz zimniejsze,
ogrzewają mnie dwie rzeczy: świadomość, że ktoś za mną tęskni, zielona herbata z grejpfrutem i cynamonem.

Wpadłam ostatnio w taki tryb, że codziennie bym siedziała w kuchni i coś wymyślała!
Dużo marzę ostatnio, a jedno marzenie mi się niedawno spełniło :)

Pozdrawiam,
[muffinka.]

6 komentarzy:

Aurora pisze...

Naprawdę?! :D

whiness pisze...

WOW. Naprawdę mnie zaskoczyłaś! :)

babka z rodzynkiem pisze...

Przyznam, że to bardzo zaskakujące połączenie smaków...:-)

Angie pisze...

Ale ciekawy pomysł!
No i ta herbata, brzmi cudownnie<3

nitishia pisze...

Kiedy spojrzałam na nagłówek byłam mocno zaciekawiona! Nigdy oglądając programy kulinarne czy czytając książki nie napotkałam na takie połączenie smaków,czy to twój autorski przepis ?

LittleAngel pisze...

To bardzo podnosi na duchu, kiedy ludziom spełniają się marzenia :-) Życzę Ci, aby więcej się ich spełniło!
Intrygujące jest to połączenie ciastek z chipsami. Nie ukrywam, że chipsy lubię od czasu do czasu pochrupać, ciekawa jestem jak smakowałyby na tych ciasteczkach :-)

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...