czwartek, 21 czerwca 2012

Plenerowa kawa mrożona, idealna na piknik!


Plenerowa kawa mrożona, idealna na piknik! Śmietankowy lód, zimna kawa z mlekiem (świezo parzona i mielona), bita śmietana i domowy syrop czekoladowy. Po-e-zja!




Plenerowa kawa mrożona
przepis autorski
(4 porcje)

1 1/2 filiżanki mocnego espresso (u mnie India Plantation AA - klik)
szklanka mleka
bita śmietana w puszce
malutki słoiczek syropu czekoladowego (klik)
4 lody typu Big Milk

Espresso połącz z mlekiem, przelej do butelki i włóż na kilkanaście minut do zamrażarki. Na pikniku przygotuj cztery szklanki, do każdej włóż po jednym lodzie, zalej po równo kawą, następnie nałóż bitej śmietany i polej syropem. Gotowe!

.........................................................................................................................................................................

Nie wiem, co sądzę o wrocławskich krasnalach (są wszędzie, inwazja krasnali?), ale ten mnie zaintrygował. Uczy się, ja już mam wolne od wkuwania, nauki i stresu.



Mogę urządzać pikniki, jeździć rowerem, zajadać się lodami w moich dwóch ulubionych wrocławskich lodziarniach (recenzja niebawem), piec, gotować, wymyślać, eksperymentować, widzieć zbliżające się wielkimi krokami wakacje, odpocząć...



Pozdrawiam,
muffinka

5 komentarzy:

Canette pisze...

Ostatnio to tylko na taką kawę mam ochotę :)

Maggie pisze...

Zazdroszcze wakacji. I piknikowej pogody tez. Kawa al fresco musiala smakowac bosko!

Aurora pisze...

Och, przydałaby mi się teraz :)

Dusia pisze...

a ja lubię krasnalów niepełnosprawnych, jakoś tak mnie rozczulają, w szczególności gdy powiedziałam o ślepym głuchym i niewidomym ;))) w stanie upojenia :)

Ola pisze...

na upały-świetna!

Blog o życiu & podróżach
Blog o gotowaniu

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...